01-08-2022

Wij volgen de ontwikkelingen van corona op de voet. Op dit moment werken wij in de praktijk zoals hieronder omschreven, echter dragen onze fysiotherapeuten geen beschermingsmiddelen zoals handschoenen en/of een mondkapje meer.

01-01-2022

Het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) heeft op advies van het RIVM en in overleg met de overheid een advies uitgegeven voor fysiotherapeuten.  Graag brengen wij  u op de hoogte van de maatregelen die we hebben genomen om u en onszelf te beschermen.

CORONA en ons beleid voor fysiotherapie behandelingen
Onze praktijk is geopend voor het geven van individuele fysiotherapie behandelingen. Wij zijn inmiddels blij dat voor velen het gevaar na vaccinatie wat geweken is, maar wij zullen nog wel verschillende maatregelen in acht nemen. Graag uw aandacht voor het onderstaande:

Wilt u een afspraak maken?  Dan plannen we graag een afspraak voor u in en wijzen we u graag op onderstaande CORONA voorschriften.

CORONA voorschriften werkwijze praktijk

Wij zullen alle nodige maatregelen treffen om uw behandeling veilig te laten plaatsvinden.

• We zien toe op het zoveel mogelijk houden van 1.5 meter afstand en gebruiken de benodigde beschermingsmiddelen.
  • We streven een zorgvuldige hygiëne na.
  • De behandelmethodes kunnen i.v.m. de maatregelen enigszins aangepast worden.

Verder verzoeken wij u:

• Kom, indien mogelijk, alleen naar de behandeling;
  • Kom niet eerder dan 5 minuten voor uw afspraak binnen;
  • Neem een eigen (ruime) handdoek mee;
  • U kunt gebruik maken van de wachtkamer, met inachtneming van de 1,5 meter richtlijn;
  • Ontsmet uw handen met het gereedstaande desinfectiemiddel;
  • Waarborg de 1,5 meter afstand;
  • Een mondkapje te dragen in het gehele medisch centrum;
  • U kunt kunt gebruik maken van het toilet, maar reinigt u voor gebruik de toiletbril en was uw handen na gebruik zorgvuldig;
  • Op advies van het RIVM verzoeken wij u indien u of een van uw huisgenoten klachten heeft van (neus)verkoudheid, hoesten, keelpijn, reuk– / smaakverlies, griepverschijnselen (koorts>38 graden, algehele malaise, algehele spier/gewrichtspijn) thuis te blijven en uw afspraak te annuleren via 078 6743754 of info@fysiotherapiestrijen.nl of volg de adviezen van de GGD.
  • Wij hanteren de preventie adviezen zoals voorgeschreven door het RIVM en wij verwachten dat, wanneer u ons bezoekt, u zich hier ook aan houdt. Zo kunnen wij samen ons steentje bijdragen. Houdt onze website goed in de gaten en bij twijfel adviseren we u contact met ons op te nemen.