Corona richtlijnen

De KNGF (Genootschap Fysiotherapie) heeft op advies van RIVM en in overleg met overheid een advies uitgegeven voor fysiotherapeuten.  Graag brengen wij  u op de hoogte van de maatregelen die we hebben genomen om u en onszelf te beschermen.

CORONA en ons beleid voor fysiotherapie behandelingen
Met ingang van 1 mei 2020 is onze praktijk weer geopend voor het geven van individuele fysiotherapie behandelingen. We zijn inmiddels blij dat voor velen het gevaar na vaccinatie wat geweken is, maar we zullen nog wel verschillende maatregelen in acht nemen. Graag uw aandacht voor onderstaande:

Wilt u een afspraak maken?  Dan plannen we graag een nieuwe afspraak voor u in en wijzen we u graag op onderstaande CORONA voorschriften.

CORONA voorschriften werkwijze praktijklocatie

We zullen alle nodige maatregelen treffen om uw behandeling veilig te laten plaatsvinden.

• We zien toe op het zoveel mogelijk afstand houden: 1,5 meter en gebruiken de benodigde beschermingsmiddelen.
  • We streven een zorgvuldige hygiëne na.
  • De behandelmethodes kunnen i.v.m. de maatregelen aangepast worden.

Verder verzoeken wij u:

• Kom, indien mogelijk, alleen naar de behandeling;
  • Kom niet eerder dan 5 minuten voor uw afspraak binnen;
  • Neem een eigen (ruime) handdoek mee;
  • U kunt gebruik maken van de wachtkamer, met inachtneming van de 1,5 meter richtlijn;
  • Ontsmet uw handen met het gereedstaande desinfectiemiddel.
  • Waarborg de 1,5 meter afstand;
  • U kunt kunt gebruik maken van het toilet, maar reinigt u voor gebruik de toiletbril en was uw handen na gebruik zorgvuldig;
  • Op advies van het RIVM verzoeken wij u indien u of een van uw huisgenoten klachten heeft van (neus)verkoudheid, hoesten, keelpijn, reuk– / smaakverlies, griepverschijnselen (koorts>38 graden, algehele malaise, algehele spier/gewrichtspijn) thuis te blijven en uw afspraak te annuleren via 078 6743754 of info@fysiotherapiestrijen.nl of volg de adviezen van de GGD
  • Wij hanteren de preventie adviezen zoals voorgeschreven door het RIVM en wij verwachten dat, wanneer u ons bezoekt, u zich hier ook aan houdt. Zo kunnen wij samen ons steentje bijdragen. Echter is alles wel afhankelijk van het verloop van de situatie. Houd daarom onze website goed in de gaten en bij twijfel adviseren we u contact op te nemen.